Oblíbené seriály (10)
Černá zmije (1983)
Černobyl (2019)
Fullmetal Alchemist (2003)
Původní seriál je důkazem, že i bez Manga základů lze vytvořit geniální zakončení. Zároveň to bylo mé úplně první anime, které mě dostalo na "tu správnou cestu". Úžasně dojemné, velmi propracované, silně návykové.
Columbo (1971)
Perníkový táta (2008)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009)
"Nový" seriál, věrný původní Manga předloze. Oproti původnímu seriálu je zde cítit velmi silný posun ve vývoji postav, především těch "záporných". Příběh jako takový nemá tak silné a emotivní zakončení, jako předchozí verze, ale o to je komplexnější celkově. Pro fandy anime jasná volba!
Monty Pythonův létající cirkus (1969)
Lze přeskočit kanál "La Manche" jedním skokem? Lze zabíjet pomocí slov? Lze dvěma slovy definovat britský humor? Indeed.
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998)
Geniální směsice world-music, ethna, blues a jazzu perfektně podkresluje tento epický sci-fi, noir, gangsta seriál.