Recenze (50)
Flash (2023)
Nic moc, ale pořád lepší než poslední výtvory od Marvelu.
Dunkerk (2017)
Výtečné!
Učitelka (2016)
Fantastický film! Mohli bychom na něm vyučovat jak se to má dělat :)
Sunshine (2007)
Nemůžu dát vyšší hodnocení filmu, který je založen na takovém blábolu.
Panda a malá panda (1972)
Roztomilost! :D
Transformers (2007)
Jednu hvězdu za Megan Fox.
Nespoutaný Django (2012)
A hell of a film!
Blízko od sebe (2013)
Úžasné a překvapivě autentické.
Expendables: Postradatelní (2010)
Představte si mix všech akčních filmů let minulých, se vším tím kýčem, předvídatelností i absurditou, přihoďte k tomu spoustu herců, které si z daných filmů pamatujete a vyjde Vám z toho právě The Expendables.
Lexx (1997) (seriál)
Tak špatně natočený, tak špatně zahraný, až je skvělý :D