Recenze (32)
Akta X - Něžnůstky (1999) (epizoda)
Presne takáto časť sa má v Aktoch X nachádzať. Záhadné, napínavé a s dosť nečakaným koncom.
Akta X - Jak duch ukradl Vánoce (1998) (epizoda)
Zo začiatku pekne záhadné a strašidelné, ale potom to bolo poriadne divné, čo sa nemusí páčiť každému.
Akta X - Země snů II (1998) (epizoda)
Trošku slabšie ako predchádzajúca časť, ale hláška, ktorú spomenul v komentári Tommassi3 bola výborná.
Akta X - Země snů I (1998) (epizoda)
Veľmi vtipná, ale aj napínavá časť.
Akta X - Trojúhelník (1998) (epizoda)
Zatiaľ určite najhorší diel. Všetko je nezmyselné, nudné. Ale za koniec musím dať aspoň tri. Čudné, že ma táto časť červené hodnotenie
Akta X - Jízda (1998) (epizoda)
Ďalšia napínavá časť, tentoraz hlavne v aute. Výborné hlášky a hlavný "zloduch". Chcel by som vedieť koľkým divákom lezie na nervy nový nadriadený agentov.
Akta X - Začátek (1998) (epizoda)
Výborné pokračovanie piatej série a dokonca to nadväzuje na film.
Akta X - Film (1998)
Bol som zvedavý na film patriaci k môjmu obľúbenému seriál a nie som sklamaný. Bol veľmi napínavý a nepamätám si časť, ktorá by ma nudila. Mohlo to na seriál a hlavne poslednú časť piatej série nadväzovať viac, ale aj tak je to dosť zložitý film pre tých, ktorí seriál nevideli. Najlepšie scény boli s novonarodenými mimozemšťanmi, ktoré pokračujú aj do šiestej série seriálu.
Zdravá maškrta (2019) (pořad)
Moja stará mama sa pri tejto relácii drží za hlavu a hovorí: "Dvanásťročná som varila lepšie ako táto amatérka" Potom reláciu radšej prepne na rodinné prípady, pretože aj to je menší horor.
Willoughbyovi (2020)
Milý animovaný film o ružovovlasej rodinke s výborným mačacím rozprávačom a peknou animáciou.