Recenze (48)
Sociální síť (2010)
někdy si říkám, o čem všem chtějí ještě natáčet filmy ;)
Nebezpečná metoda (2011)
taková pěkná telenovela, která nejde nijak do hloubky
Pravda nebo lež (2005)
kromě zfrčené Alison žádný extra skvost :-)
Králové a královna (2004)
Na začátku jsem myslel, že to bude za *****, ale ta délka film docela devastuje.
Barbar (2009)
Velice originální krátkometrážní film, asi zbytečně natažený na hodinu a půl. Velká sága skončí dřív, než vůbec začne. A ten trailer vypadal tak slibně (možná vlastně jako většina trailerů). PS: výborný český název ;)
Amarcord (1973)
krásná nuda :-)
Poslední traper (2004)
Film asi potřebuje víc zápletek než běžná realita, lze tak přehlédnout fakt, že si na zkušeného zálesáka hlavní hrdina místy počínal trochu bláhově.
Klíč (1971)
propagandisticky tragický shit
Volejte věštce (2008) (pořad)
příjemný odpad na dobrou noc
DO-RE-MI (1998) (pořad)
http://www.youtube.com/watch?v=4iz2uQs0PG8&feature=related Prosím Vás, už nic neříkejte!