Recenze (420)
X-Men: Poslední vzdor (2006)
Pre mňa obrovské sklamanie....to čo Singer budoval 2 diely, to Ratner zničil za hodinu a pol !!!.....Príbeh je neskutočne plytký až dementný, všetko je postavené na náhode...To ako sa Ratner vysporiadal s niektorými postavami je až hnus (Cyclop, Profesor, ale aj taká Mystiq)...milion nových zbytočných postáv (Angel - WTF !!!), pričom u niektorých nepoznáte ani ich mená a sú tam len preto aby na konci zomreli....herecké výkony podpriemerné - Jackman má vo filme až dve polohy - nasratý Wolverine a smutný Wolverine...Halle Berry už nadobro zabudla hrať...Famke Janssen má vo filme asi 10 replík....zachraňujú to jedine starí harcovníci Ian McKellen a Patrick Stewart.......niektorí užívatelia film popisujú ako akčnú jazdu, ale tou X-men 3 nie je v žiadnom prípade a pár skvelých scén (Golden Gate a POZOR SPOILER - smrť Profesora) to nevytrhne....takéto zakončenie si táto séria naozaj nezaslúžila...P.S: Príšerná, ale naozaj príšerná hudba - no fuj
Rytíři nebes (2006)
Tak toto je presne ten druh filmu, pri ktorom necítite nič - žiadne emócie, žiadne vzrušenie, žiadne sympatie či antipatie k postavám..jednoducho nič....a preto ho po 40 minútach vypnete....1 hviezdička za Jeana Rena a 1 za to, že som film nedopozeral a mohol sa teda postupom času zlepšiť...o čom, ale dosť pochybujem...
Plnou parou vzad! (2002)
Áno príbeh je stupídny, scénar nulový, vykreslenie gayov je totálne tupé a staromódne, ale aj tak som sa celkom bavil...
Marabunta: Mravenci útočí (1998) (TV film)
V tomto prípade je odpad, teda 0 % ešte veľmi milosrdným hodnotením....
Klub rváčů (1999)
Film, ktorý sa tvári ako prelomové dielo, pričom v skutočnosti je to 140 minút žvástov o ničom + jeden z najdementnejších koncov v histórii filmu.....1 hviezdička za peknú vizuálnu stránku, druhá za skvelú Helenu Bonham Carter...
Dexter (2006) (seriál)
1. séria - 90 %......2. séria - 100 %....3. séria - 80 %...4. séria - 100 %....5. séria - 90 %....6. séria - 95 %....7. séria - 85 %....8. séria - 75 %
Hvězdná brána: Návrat (2008)
Skvelé zakončenie skvelej ságy...
Lví král (1994)
Kebyže to vidím teraz, tak už tomu 5 hviezdičiek nedám...ale keď si spomeniem, aký som bol ako malý školák z tohto film unesený, tak jednoducho menej ako 5 dať nemožem....
Zakázané království (2008)
Pekná fantasy rozprávka, ktorej scénar síce vydal tak na maximálne 20 strán, ale pri ktorej som sa náramne bavil.....Michael Angarano nemá chybu....Jackie Chan taktiež...a Jet Li mi v nezvykle komediálnej úlohe úplne sadol....nadpriemer....
Matlock (1986) (seriál)
Inak komentár uživateľa DellEthing nemá chybu :-))