Recenze (420)
Až tam nezbyl žádný (2015) (seriál)
Jednoznačne najlepšia adaptácia najlepšej detektívky od Agathy Christie.....
Ant-Man (2015)
No bavilo ma to o dosť viac ako prechválení Strážci galaxie...
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Možno až moc sádzka na istotu a chvíľami až priveľké čerpanie z Epizódy 4, ale aj tak je to bomba...90%
Terminator Genisys (2015)
Prekvapivo znesiteľné....Arnold to tiahne....60 %
Kingsman: Tajná služba (2014)
Pecka
Černé zrcadlo (2011) (seriál)
S01E01 - 4*.....S01E02 - 4*....S01E03 - 4*....S02E01 - 5*....S02E02 - 5*....S02E03 - 3*....S03E01 - 5*
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Najlepší akčný film dekády
Avengers: Age of Ultron (2015)
Nechápem tie negatívne reakcie...u mňa na úrovni prvého dielu...spokojnosť
Whiplash (2014)
Dychberúci film s fenomenálnym finále....Oscar pre J.K. Simmonsa je nevyhnutný.....
Birdman (2014)
Herecký a vizuálny koncert....radosť pozerať.....