Recenze (420)
Resident Evil: Poslední kapitola (2016)
Anderson by si za ten strih akčných scén zaslúžil zastreliť, ale inak je to s privretými oboma očami solídne rozlúčenie.... druhá polovica filmu je dokonca až vážne zábavná.....príbeh ma hlavu a patu (neskutočné :-)....RE 3 > RE 1 > RE 6 > RE 5 > RE 2 = RE 4
Kong: Ostrov lebek (2017)
Strašne hlúpe ale strašne efektné...
Logan: Wolverine (2017)
Najlepší film z celého X-men univerza
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Toho patosu je tam na mňa proste príliš.....SPOILER: Skutočný Desmond Doss ukázaný na konci fakt pôsobí ako skutočný človek a vojnový hrdina...jeho filmová verzia pôsobi ako mierne retardovaný náboženský fanatik...KONIEC SPOILERU...Samotná akcia ako tak obstojí ( i keď je občas fakt nereálna)...ale vo všetkom ostatnom akoby nemal mieru súdnosti....
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Film ma len dve negatíva - slabšiu hudbu a Edwards by mohol lepšie pracovať s postavami...inak je to jednoznačne najakčnejší prírastok Star Wars univerza....SPOILER: Lord Vader v oboch svojich scénach vládne
X-Men: Apokalypsa (2016)
O triedu horšie ako predchádzajúce 2 diely, ale stále o dosť lepšie ako Posledný vzdor.
Domek z karet (2013) (seriál)
1. séria - 100%....2. séria - 100%....3. séria - 80%....4. séria - 90%....5. séria - 85%
R.I.P.D. - URNA: Útvar Rozhodně Neživých Agentů (2013)
Vydržal som 20 minút....
Oscar 2016 (2016) (pořad)
Katastrofálny Chris Rock....celý program postavený na Oscarsowhite....vráťte tam Ellen....pokiaľ ide o ocenených, tam ma potešili takmer všetci až na AGI...Miller si to zaslúžil viac....
Spotlight (2015)
Dôležitý film a preto zaslúžený oscar....