Recenze (4 514)
Nepolapitelní (2015)
Od Kuků mi Lautner rozhodně nevadí. Tady to taky ušlo, navíc pokud třeba skákal sám, tak klobouk dolů. Ale ten příběh je fakt hodně naivní, logika skřípe a to se prostě omluvit nedá.
Prvotní strach (1996)
Hodně dobrý právnický thriller. Ten průběh a pozvolná odhalení teď už tak dech nevyrazí, ale výkon Nortona a vlastně celé hlavní trojky je fakt luxusní.
Maggie (2015)
Arnie jako zodpovědný otec kašle na všechny karantény, nechá si svou teen zombie dcerku u sebe a čeká s ní až do konce. Depresivní atmosféra a Arnieho smutný kukuč jsou fain, ale nějaké sžití s postavami se u mě boužel nekonalo. Navíc je to fakt nuda.
Ex Machina (2014)
Caleb a jeho týden divů. Chata v horách, šílený šéf Isaac a testíček se sexy Alicií. Parádní komorní scifi, které asi není na čistých pět, ale sedlo mi jako už dlouho nic podobného. Black Mirror má důstojnou filmovou alternativu.
Mortdecai: Grandiózní případ (2015)
Mohla to být fain dobrodružná komedie, nebýt faktoru Depp. To jeho pitvoření prostě dokáže zabít sebelepší scénku. Fakt mu nikdo nemůže na place říct, že právě teď netočí Piráty?
Poslední rytíři (2015)
Amíci s Korejcema si v Česku natočili svých 47 roninů. Děj zasadili do neurčitého rytířského středověku a hlavní meč dali Owenovi. Není tu nic, co bych už neviděl, na druhou stranu tihle rytíři dokáží slušně zabavit i při dlouhém čekání na akci.
Focus (2015)
Taková typická letní oddechovka, která mě celou dobu slušně bavila, ale na větší hodnocení přebývá dost pomotaný závěr a celkově ne tak svižná druhá polovina. Každopádně Margot se z Pan Am začíná pomalu dostávat do vysoké herecké ligy.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Slabší čtyři. Zatímco Kickass bodoval humorem a non stop akcí a First Class zase retro vizuálem s osudovým příběhem, tak Kingsman je v tom všem na půli cesty. Bavil jsem se, ale rozhodně to v nejbližší době vidět znovu nemusím, což se mi u Vaughna stalo poprvé. Každopádně tenhle člověk je fakt bezedná studnice nápadů.
Hacker (2015)
Chybí tomu sice ta osudovost, která zdobí Mannovy top snímky, ale to je asi jediná větší výtka. Akce je skvělá, i když jí moc není, atmosféra jako u každého Manna parádní a ten závěr je prostě lahůdka. Btw Hemsworthovi ta role fakt sedla.
Pestrobarvec petrklíčový (2014)
O tom, že ani lesbičkám, které si všelijak obzvláštňují vztah, se nemusí vyhnout partnerská krize. Život Adele to zrovna není, je to takové intelektuální drama plné keců o motýlech, ale nenudil jsem se. Rozhodně zajímavé.