Recenze (222)
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
1. serie 5/5* 2. serie 4/5*
Hranice nemožného (2008) (seriál)
1. serie 3/5*,
Země lidí (2011) (seriál)
ultimatni
Šílenci z Manhattanu (2007) (seriál)
1. serie 4/5*, 2. serie 5/5*, 3. serie 5/5*, 4. serie 5/5*
Největší tankové bitvy (2010) (seriál)
To neustaly opakovani animaci a hlavne celych scen (jakoby po "reklamni prestavce" je otresny.
Drive (2011)
Nemam slov...
Živí mrtví (2010) (seriál)
Prvni serie slusna, 4/5*, druha naprosto otresna, plna zbytecnych dialogu a vlastne niceho jinyho, 2/5*, treti serie opet dobra, 4/5*, ctvrta serie 4/5*, pata serie 4/5*
Terapie - Série 1 (2011) (série)
Proc proboha tohle vzniklo?
Policie Modrava - Za lepších okolností (2011) (epizoda)
Nic moc, presto asi 100x lepsi nez Expozitura.
Letní déšť (2006)
Hodinu jsem na Banderasovo soft porno vydrzel koukat, ale vic uz se fakt neda.