Recenze (121)
Absolvent (1967)
Geniální konec, začátek i prostředek. Co říct...
AC/DC: No Bull (1996) (koncert)
Dělová koule!!!!
Aféra Thomase Crowna (1999)
Ale jo... Je to rychlé a poutavé, ani nestihnete dojíst velkou porci popcornu... Navíc si tam malou roli střihla i Faye Dunaway..
Akta X (1993) (seriál)
Ze začátku mě štval vždycky ten otevřenej konec, ale pak bych si to bez toho ani nedokázal představit...
Alice (1990)
Líbilo se mi na začátku to zesměšnění různých masérů, vizážistů a podobných lidí, bez nichž si nedokáže new yorská žena v domácnosti představit život. Byliné nápoje s kouzelným účinkem jsou jistě také originální nápad v tomhle žánru...
Angel-A (2005)
Zhruba do poloviny se mi to celkem líbilo, ale pak příjde na řadu mystická složka filmu a kouzlo je fuč... Na druhou stranu je to poměrně zručně natočené a líbí se mi odvaha použít černobílý film.
Árido Movie (2004)
Mě přišlo, že štáb musel být tak od druhé poloviny totálně sjetý... To není možný jinak...
Atomový vlak (1999) (TV film)
Nechci moc zvedat průměrný hodnocení, ale mě se to celkem líbilo. Jasně filmařsky je to sračka, ale nenudil jsem se, to je důležitý... (že jsem se nenudil zejména kvůli skoro až Monty Pythonovské absurditě scén a hereckých "výkonů" je jiná věc)
Beverly Hills 90210 (1990) (seriál)
Strašný seriál Parta zbohatlíků, vedoucí "normální" život... Naprosto nereálné zápletky (i když v Americe je asi možné všechno) navíc: "Steve, nechceš si o tom popovídat?"...
Bitva o Midway (1976)
06. 05. 2007: Naprosto strhující rekonstrukce, která i přes svou délku ani chvíli nenudí. Okrajové motivy jsou zakomponovány citlivě, takže nemusíte snášet sálodlouhé dialogy na téma láska, jako třeba v Pearl Harboru, který tomuhle, i přes hezčí "look", nesahá ani po kotníky.