Recenze (38)
Moje rodina (2000) (seriál)
To je tak pitomý, až se u toho směju od začátku až do konce.
My Fair Lady (1964)
Srdcovka, i když je to z mého pohledu film poněkud "holčičí" (což mi, pochopitelně, nevadí). Můžu se na to stejně dívat pořád dokola a i po stoprvní mě to bude bavit.
Bratříčku, kde jsi? (2000)
Lepší čtyři hvězdičky - velmi jsem se bavila. Dojal mě obzvlášť "kalhotový tanec" při vystoupení Hochů od Syslí řeky (nebo jakseto... :). A doufám, že někdo zachránil tu krávu na střeše.
Životy těch druhých (2006)
Dala bych něco mezi čtyřmi a pěti, ale půlhvězdy tu bohužel nejsou. No zaokrouhlím to nahoru, zvlášť kvůli mně blízkému emotivnímu závěru (ano, zase jsem brečela v kině, smějte se mi).
Šílení (2005)
Na úvod bych jen ráda poznamenala, že tento film se mi nezdá být hororem. Vlastně ani nevím, kam přesně ho zařadit - možná někam do psychologických? Nicméně tak jako tak dávám "jen" tři hvězdy. Proč? Možná proto, že se mi dobré tři čtvrtiny filmu chtělo zvracet, u tancujících kotletek lezoucích z těla Ježíše jsem prskala smíchy. Celý film mi nedal dohromady celek, spíš bych to viděla na řadu po sobě jdoucích více či méně zdařilých obrazů a scének, které mi do sebe moc nezacvakly. Ovšem když pominu tento fakt, jsou Šílení vlastně povedení a krásně absurdní až roztomilí.
Zápisky o skandálu (2006)
Líbilo, nejen kvůli neobyčejně půvabné Cate.
VALL-I (2008)
Prostě pět. A je mi jedno, že je to kýčovité, užvatlané, přeplácané a vůbec. Přesně proto se mi to taky tak líbí. Eee-vaaa. Hihi. Co víc na to říct, že.
Temný rytíř (2008)
Pět hvězdiček. Co pět, klidně deset, dvacet. He-he. Miluju Batmanův úchylnej chraplák, miluju jeho supermotorku, miluju akci, rámus, výbuchy, vystřelovací lano, porouchanej světlomet... ale hlavně! miluju Ledgera a rozhodně ne proto, že je mrtvej, ale proto, že je zatraceně dobrej. (And I believe in Harvey Dent.)
Kung Fu Panda (2008)
Těchto animovaných rodinných filmů už začínám být pomalu přejezená a tak jsem nečekala příliš, když jsem se rozhodla jít do kina na Pandu. Vlastně jsem si spíš myslela, že to bude takový přetransformovaný Shrek, pár scének, které něco parodují, pak pár očekávatelných vtipů a skončí to happyendem. Možná se zasměju, odpočnu si a půjdu zase domů. A hele, ono ne. Ono to bylo vážně mnohem lepší, při pár scénách mě od smíchu dokonce i bolelo břicho a nakonec jsem měla pocit, že jsem ten odporně drahý lístek nekupovala pro nic za nic. Prima oddychovka, která doopravdy pobaví.
Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street (2007)
Při prvním "zákroku" se žiletkou se mi chtělo zvracet, ale v momentě, kdy jsem uviděla důmyslné sklápěcí křeslo a u něj Sweeneyho, kterak zpívá milostnou píseň pro svoji Joannu a posílá do sklepa jednoho bývalého zákazníka za druhým, umírala jsem smíchy. Chvilku mi trvalo, než jsem si ten film zařadila, ale nakonec jsou z toho velmi slušné 4*.