Recenze (256)
Dogma (1999)
Zatím jsem viděl jen jednou a přišlo mi to trochu nemastné, neslané. Po druhém shlédnutí možná změním názor. Zatím tedy *** .
eXistenZ (1999)
Asi jsem to nepochopil, nedokážu to ani dokoukat.
Griffinovi (1999) (seriál)
Seriál, který paroduje snad úplně vše, včetně sama sebe. Je dokonce ještě víc nekorektní než South Park, jen ten slovník je slušnější.
Pelíšky (1999)
Dobrý příběh, skvělí herci, kultovní hlášky. Právem je mezi TOP 200.
Policajti z předměstí (1999) (seriál)
Nebýt jedné "sexbomby", tak se fakt není na co dívat. TV Nova ty seriály opravdu neumí.
Ruka zabiják (1999)
Těžce úchylné, dost brutální humor, docela příjemně strávený čas.
Spiderman bez hranic (1999) (seriál)
Proč je většina kanadských filmů / seriálů / atp průs*r?
Čarodějky (1998) (seriál)
I to Beverly Hills má asi víc originality a větší "hloubku".
DO-RE-MI (1998) (pořad)
Pavel by měl přestat pít a Sabina by potřebovala implantovat mozek.
Maffiósso (1998)
Doporučuju věem fanouškům Kmotra atp. Zaručeně se pobaví, jinak můžou film (z)vrátit.