Recenze (25)
Pleasure Zone, The (1999) (seriál)
Moje první erotika, co jsem viděl. Pamatuji, jak dávali seriál Neviditelný a po něm tohle. Tak jsem vždy nastavil video, aby nahrávalo po konci Neviditelného. Jo, to byly zajímavé časy :D.
Pokémon (1997) (seriál)
Koukal jsem na to jako malý, když tam ještě byli ti základní pokemoni. S těmi novějšími jsem to už neviděl. Ale tehdy jsem to celkem hltal :). "Zlý Rakeťáci už jsou zase tady a zmaří vám všechny vaše snahy." :)
Asura (2012)
Temná doba zrodila temné stvoření. Asura je temný film, pěkně udělaný. Když mu mnich nabídl svoji ruku... wtf :). Tak 65%.
Doom (2005)
Doom, legenda. I v dnešní době si zahraji Dooma 1 a 2. Klasika. Tenhle film... škoda mluvit. Nepovedlo se to. 35%.
Práskač (2013)
The Rock jako truck driver. Moc mu to nesedí, opravdu radši tvrdé hláškující týpky, nebo hercules/conan typ. Ale i pokus se počítá a film jako takový měl dobrý nápad i celkem zpracování ušlo. Tak 55%.
Král Škorpión (2002)
Na filmu jsem byl před lety v kině, doteď si pamatuji scénu, jak na konci The Rock ukončí Memnona a začne při tom hrát Godsmack - I stand alone. 65%.
G.I. Joe 2: Odveta (2013)
Efektní triky, v celkem prostoduchém filmu. Co k tomu víc dodat. Kouknout asi jenom, když máte v oblibě někoho z herců, jinak ztráta času. 40%.
Cesta na tajuplný ostrov 2 (2012)
Na film jsem koukal jen kvůli D.Johnsonovi. Střílení bobulek prsama... mno :D. Celkově je to vcelku koukatelný rodinný film, na který po pár dnech zapomenete. 45%.
Rychle a zběsile 6 (2013)
Fast and furious se vyhrabalo ode dna a díl 5 a teď 6 ukazují, jak udělat zábavný film, plný testosteronu, aut a rvaček. Kim Kold je ohromný, když proti němu i D.Johnson vypadá celkem malý :). 85%.
Nelítostný Parker (2013)
Tohle byl průměr. Klasická Stathamova role, sám, proti přesile. Ale tak koukat se na to dalo. Lopez by měla spíš zpívat, než hrát. 45%.