Recenze (485)
Seveřan (2022)
Velke sklamanie.Nuda a slaboduche jednanie hlavnych hrdinov.
Bourák (2020)
Grc,grc,grc. Neskutocne co su schopni vraj "umelci" natocit. Absolutny odpad.
Ztracené město (2022)
Uplna scarka a 100x videna nuda. Slabota ktora si zasluzi Malinu.
Snoubenec nebo milenec? (2020)
Tupe,hlupe a primitivne. A ten pomiesany dabing uplne nieco hrozne. A ked uz to dabuju,tak nech si laskavo zistia.ze v Madarsku nie su eura ale stale forinty !
Zkrocení zlé ženy (2022)
Trapna a primitivna hovadina o nicom. Zbytocne premrhany cas.
Metaloví lordi (2022)
Po citani komentarov a vysokym cislam som cakal ze to bude pecka. Ale prislo velke sklamanie.Dejovo velmi slabe,miestami doslova trapne a zufale. Tu jednu hviezdu davam za prevedenie War Pig od Sabbatov ked to mlady skusal s dievcinou iba bicie a celo a zahrali to famozne.
Alcatraz (2018)
Hrozne,strasne,zufale. Ze nema niekto hanbu natocit takyto odpad.
Kadáver (2020)
Tupa kravina. Zbytocne premarneny cas. Tolko nelogiky je fakt umenie natocit.
WarHunt (2022)
Hlupa somarina ktora moze zaujat skolou povinne deti a tie mozno budu mat dojem ze je to horor. Strata casu.
Víkendový útěk (2022)
Naivna a prihlupla somarina.co sa chcela tvarit ohromne vazne a zaujimavo. Dalsie americke tupelo na vylete v Chorvatsku.