Recenze (53)
Bitevní loď (2012)
Ten patos snad ani komentovat nebudu, ale to chci tak moc, aby měl fantaskní film aspoň základní logiku? Jeden příklad za všechny - mimozemské systémy neberou jako hrozbu torpédoborec, který na ně nemíří, ale za to dálnice je teda hrozba děsná ...
Dr. Ludsky (2011) (seriál)
Viděl jsem první díl a víc jich nebude:) Do nebe volající vykrádaní House M.D., děsivý amatérský dabing TV Prima (proč proboha?) a všeobecná malost z tohoto seriálu dělá velmi zbytečný pokus.
Nákaza (2011)
Přestal jsem si sahat na obličej.
Ve jménu vlasti (2011) (seriál)
Posledních pár dílů mělo klesající tendenci a finále 1. série (ve srovnání třeba s Dexterem) bylo vyloženě slabý...
Kajínek (2010)
In dubio pro reo, ale takhle opravdu ne:)
Pacifik (2010) (seriál)
Pilot za 4*. Zatim nejsem úplně přesvědčen.
Sherlock (2010) (seriál)
Po prvním dílu
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Jedna z mála koukatelných věcí na primě.
Box (2009)
Zajímavé, že to "chtivé" tlačítko ve filmu pokaždé stiskla žena :P Jinak skvělý námět i atmosféra, ale dost nedotažené...
Bruno (2009)
When will you Jews return the pyramids? Why can’t Jews and Hindus get along?