Recenze (62)
Vetřelec: Covenant (2017)
Nechápu jak může dát někdo pouze jednu hvězdu 😕😱
Život (2017)
Skvělé ..konečně letos pořádný film ☺
Návrat blbýho a blbějšího (2014)
Našlapaná bláznivá komedie , které bych 4 hvězdy ale ... jak můžete dát proboha odpad ? Proto *****
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009) (seriál)
Moderní sci-fi . Mnohem lepší než původní seriál .
Ničivé tornádo (2008) (TV film)
Na televizní film průměr , takže *** ale chci si udělat radost **** :D
District 9 (2009)
DOKONALOST!
Ace Ventura Junior: Zvířecí detektiv (2009) (TV film)
Mě stačí ten malý , teplý , tlustý herec :D
Pařba ve Vegas (2009)
Luxus :D
Temnota dětské duše (2006)
Blbost a herci na pytel .
Rychlí a zběsilí (2009)
Určitě nejlepší díl z celé série ..... A moc si přeji pětku , která nádherně zakončí celý příběh jedničky a čtyřky ....