Recenze (62)
Únik z Alcatrazu (2001)
Viděl jsem to na tv Nova , tak co jsem mohl čekat :D
Gag (2006)
Není nejlepší ale prostě se mi líbil
Jumper (2008)
Mě se to celkem líbilo :)
Život není krásný (2008) (amatérský film)
??
Kung Fu Panda (2008)
Libilo se mi
Zombies: Den-D přichází (2008)
Možná jsem to s hodnocením přehanl ale ......... mám dobrou náladu a zabavilo mě to :)
Paranoia (2007)
Nedomyšlené,dementní,stupidní,nelogické,hloupé a hlavně nudné.
Česká RAPublika (2008)
Tohle naše filmová scéna potřebovala.
Svědkem zločinu (2008)
Skvělý filmek
Agenti dementi 2 (2008)
Prostě odpad