Recenze (59)
Kalašnikov (2020)
Nemám zájem se dívat na film, který bude proruský a oslavovat borce, který po čínském vzoru dnešních dní kopíruje německé vynálezce útočních zbraní ve II. světové válce. STG-44, německá pěchotní zbraň, kterou Kalašnikov zkopíroval a zjednodušil. A rusáci z něho udělali génia. Jeden můj kolega poznamenal, že ak47 není zkopírovaná a jde o odlišnou zbraň. Prvnotní určitě byla inspirace z st44, pak zjednodušení vnitřku... takže trvám pořád na svém... zkopírována a zjednodušená...
Vzpomeň si (2015)
Škoda že u půlky filmu je jasné kdo je ten hlavní nácek:-(
Případ Sloane (2016)
Krásná děva s čurákem mezi nohama:-)
Moneyball (2011)
Kdo nemůže milovat baseball? Třeba já...
Goemon (2009)
Tak z tohoto filmu prosakuje newagedžovina z každé scény. Zapomeňte na hakami (samurajské kalhoty), zapomeňte na vyholeny palice, zapomeňte na čest a etiku (bušido), co zapomeňte na všechno o japonských středověkých dějinách a pustě si tuhle moderní sračku s dobře laděnými akčními scény.
Všemocný (2011)
Až na to konec, kde autoři neřekli jestli zázračnou pilulku bere dál a nebo nebere a jak to dokázal, že neumřel, byl tento film velmi zdařilí. Ještě, že toto NZT neexistuje, jinak by z celého lidstva byli feťáci.
Insidious (2010)
Duchařský námět, pouštěno kolem druhé ráno za tmy a zase jsem se po dlouhé době trochu bál.
Zdrojový kód (2011)
Po dlouhé době po čertech dobrý film. Napětí mě drželo celý film, což už jsem dlouho nezažil. Paralelní světy, časové machinace, trochu romantiky je pro mé oko a sluch líbezný zážitek.
TACHO (2010)
Film o Landovi, pro Landu.
Tupíři (2010)
Je úplně jasné, že ten kdo neviděl sračkoidní ságu Twilight ten se moc nezasměje.... Já se sem tam dobře zasmál...