Recenze (59)
Zrození naděje (2009)
Více těchto filmů, které rozšiřují filmové zpracování veledíla Tolkienova.
Che Guevara: Partyzánská válka (2008)
Jedno je jisty. Che první a poslední komunistický svatý...
Repo Men (2010)
Tenhle film se na konci zvrhne v pěkny jatka. Celej film to byla lepší čtyřka. Ale ten konec mě fakt dostal takže jasnejch pět hvězd.
Che Guevara (2008)
No nevím jestli by zůstal CHE pozitivista, kdyby viděl následky svých činů a co pomáhal zakládat. To že se Kubánci dostali k televizím a videím a mobilech nemluvě až před pár lety, říká samo o sobě. Ta jeho pomyslná "svoboda a pravda" se někam vytratila nebo si ji vzal se sebou do hrobu.
V jednom ohni (2008)
Tohle je příklad filmu, že je důležité číst recenze. Prostě jsem se nachytal na oheň a hasičské akce na obrázku a on to byl film o rozpadajícím se manželství! Fuj velebnosti.
Mechanik (2004)
První pohled na Christiana Baleho mě opravdu zděsil. Ten snad pořádně nejedl půl roku. Výborné psychologické dílo o nespavosti a jak může z toho člověku hodně hrábnout.
Ztraceni (2004) (seriál)
První, druhá a poslední série opravdu zdařená. Ostatní průměr. Plus to má také za to, že už to konečně autoři ukončili, už se to moc táhlo.
Johnny Mad Dog (2008)
Civilizovat křováky se jen tak nepodaří. Tento film to dokazuje. Kmenové rozepře, které jsou v Africe od počátku jejich dějin pořád přetrvávají. Jen se vylepšili zbraňové systémy (místo oštěpů a šípů) používají kalachy...
Survival of the Dead (2009)
Nejslabší díl série. Nazval bych to mrtvolnou komedií.
Tenkrát v Americe (1984)
Už mě nebaví opěvování kriminálníků a vrahů. Jediné, co se dá na tom filmu ocenit je herecký výkon De Nira.