Oblíbené seriály (10)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Simpsonovi (1989)
Tom a Jerry (1940)
Hellsing (2001)
Jeden z najlepších animákov za poslednú dobu čo som zhliadol.Premakané animácie, skvelá znelka, super príbeh.Škoda len tých 13.častí, ale aj tak musím povedat´, že tento seriál vás dostane najma realistickým konaním všetkyćh postáv, od charizmatickej Lady Integro po tajomného Waltera a vy si opať po dlhšom čase možte povedať :,,Áno, mystika,hrorové prvky a premakaný príbeh ešte nevymreli´´.
Přátelé (1994)
Útěk z vězení (2005)
Hrdinové (2006)
Zatiaľ, po 1.sérií 90%. Uvidíme čo nám seriál ponúkne ďalej.