Pořady (10)
Top Gear (1978)
Výborná ústřední trojice a obrovský rozpočet na tvorbu každého dílu... Šílený scénář, nadupané káry a spousta srandy... Top Gear ukazuje, jak má vypadat nejen show o autech, ale i zábavný pořad...
Těžká dřina (2011)
Roman Buťa je celkem sympaťák. Některé epizody stojí vážně za to (bioplynka, demolice, toitoi), naproti tomu některé jsou o ničem (útulek, sklárny...). Průměrná kopie amerického originálu. Lepší 3*
Hry bez hranic (1965)
Tak dokonala hra, ze jsme ji u nas na dedine museli odkoukat a okopirovat.... parada!
Can't Smeg Won't Smeg (1998)
Porad o vareni?? Fuj... Porad o vareni s trpaslikovcema???... Parada!!! Je to neskutecne zabavne a vtipne. Jen sem ziral jak zabavny je take Ainsley Harriott... Stavene stromu z brokolice v ryzi je neco neskutecneho. Pro trpaslikovce dalsi zprijemneni stereotypu koukani nekolika dilu denne....
Ano, šéfe! (2009)
Zdeněk Pohlreich je borec. A tento pořad? Jedno z nejpříjemnějších překvapení poslední doby...
Branky, body, vteřiny (1956)
Nejserioznější sportovní relace na našich TV...
Buly (1992)
Hokejová klasika!
Klíče od pevnosti Boyard (1990)
Driv jsem se bavil Boyardem, Hrama bez hranic apod... Proc v dnesni dobe plny vyvolenejch, bigbradra ci telenovel nefokozaou vymyslet kvalitni soutezni zabavu??? Nebo proc se nevratit k zabehnutym klasikam??? je to skoda....
Peklo na talíři (2012)
Stream se konečně vytasil s několika zajímavými projekty, mezi které dozajista patří i Peklo na talíři se sympatickým Romanem Vaňkem. Jen houšť takových pořadů více :) 4*
Možná přijde i kouzelník (1982)
naprosty kult.... nejlepsi byl cejka a jarus.... a vubec, vsecky komicky cisla nemaj chybu, mam to VHS, secky dily, hudbu a tance pretacim a nechvam jen humor a to je dokonalost.... cau laaaasko.... budu ztvarnovat dal.... babi, kdyz mi koupis babetu a cecka ja to na tebe neprasknu....