Recenze (46)
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Ať si každý říká co chce, mě se prostě Timurovo styl líbí. Je to bláznivý, ale to jsou všechny jeho filmy. Lincoln je odpočinková jízda. Fakt je, že na film se musí jít s nadhledem.
Antikrist (2009)
Je to teprve můj druhý film od Triera, první byl Melancholie. Takže nevím jestli všechny jeho filmy jsou stejné. Je to jeden z mála režisérů, který umí dát do filmu i svoje pocity. Trier je známý svými depresemi, ze kterých se prý dostal, ale tady to tak nevypadá. Ale to je právě to kouzlo. Každopádně to není film na podzimní večer pro opuštěnou osobu:-) Je to náročné hlavně na psychiku.
Apollo 18 (2011)
62 procent je ještě hodně. Osobně filmy typu ,,nalezeného záznamu,, opravdu rád nemám. Tento film je vykradač jemu podobných. A nemluvím o celé pointě a rozuzlení. To už jenom podtrhlo to celé trápení v průběhu sledování.
Atlas mraků (2012)
Tento film se neda popsat. Je to neco neuveritelnýho
Avengers (2012)
Brilantni film. Jedine co se mi vubec nelibilo byla ta podnost se tretimi Transformers,
Black Hole (2010)
Jako studentský film by to byla bomba.
Bourneův odkaz (2012)
Právě jsem se vrátil z kina. Bohužel tento díl se nepovedl. Už dlouho jsem se v kině tak moc nenudil a jenom málo filmů mě tak štvalo. Trošku to celé zachránil Renner. Bohužel nevím, co všichni vidí na Weisz, ale podle mě není vůbec dobrá herečka. Celková myšlenka je dobrá, provedení ovšem horší.
Carrie (2013)
Toto se nepovedlo. To je tak, kdyz chce nekdo vydelat na klasice.
Cinématon (1984)
Videl jsem to dneska rano tesne pred tim, nez jsem sel do skoly.
Černá labuť (2010)
Aronofksy podle meho nazoru udelal MASTERPIECE. Snaha stat se slvnou dohani hrdinku az na kraj psychicky moznosi a osedlost cernou labuti se stava hmatatelnou. I kdyby Nat netancovala, stale si Oscara zaslouzi. A mel ho dostat i Darren