Oblíbené seriály (9)
Dexter (2006)
Přesně to, co jsem hledal, jsem našel. Mysteriozní zápletky, sem tam nějaký ten vtípek a uplně chladný a sociálně neschopný Dex.
Akta X (1993)
Živí mrtví (2010)
Jak už zde bylo zmíněno, prvních pár dílu je parádních. Bohužel se začátkem druhé série to jde dolů. příliš mnoho filmových klišé a až příliš moc hrdinsky se chovající hlavní postava.