Recenze (46)
V jako Vendeta (2005)
Asi druhý nejlepší ( samozřejmě po Watchmenech ) film od Moorea. Hezký debut pro tohoto režiséra.
Nitro Circus (2009) (pořad)
Rozhodně zábavnější než Jackass.
Apollo 18 (2011)
62 procent je ještě hodně. Osobně filmy typu ,,nalezeného záznamu,, opravdu rád nemám. Tento film je vykradač jemu podobných. A nemluvím o celé pointě a rozuzlení. To už jenom podtrhlo to celé trápení v průběhu sledování.
Kick-Ass (2010)
Byl jsem donucen ke shlédnutí tohoto filmu mojí kamarádkou. Stále jsem si myslel že to musí být blbost. Pak jsem viděl X-meny a rozhodl se dát Kickovi šanci. A moje pocity byly....wow! Bomba! Mark strong je prostě vynikající herec. A film dokáže zasáhnout každou emoci. Napětí, humor, strach.
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Nuda, jedna velká nuda.
Prometheus (2012)
Od Promethea jsem čekal hodně. Bohužel mě zklamal. Přijde mi, jako kdyby Ridley potřeboval dokončit příběh prvního vetřelce co bylo mu jedno v jaký formě, hlavně aby to bylo vizuálně hezký. Začátek je epický, střed nudný, konec...no...to uvidíte. Ale stále jedna z nejlepších sci-fi tohoto roku když nepočítám super-hero filmy.