Recenze (46)
Mikulášovy patálie (2009)
Protože jsem četl knižku, tak jsem se na film tesil a nesklamal mě.
Muse: HAARP (2008) (koncert)
Po tom, co jsem je videl v Praze uz mi nebude žádné hudebni cd stacit. Ale stejne, Haarp je vynkajici a Bellamy je buh.
Avengers (2012)
Brilantni film. Jedine co se mi vubec nelibilo byla ta podnost se tretimi Transformers,
Invaze lupičů těl (1956)
Siegel zde vtisknul strach z rozpinajiciho se komunismu a stopy techto skrytych zprav muzeme hledat vsude. Uz jenom, z ceho se ty lidi lihnout. Ve skole jsme tento film rozebirali do posledniho sroubku a je opravdu uzasny. Na to, jaky meli rozpocet a na to ze nevyuzili skoro zadne specialni efekty ma tento snimek dramatickou atmosferu od prvniho zaberu do posledniho, Kaufmannovao film se snazil priblizit, ale i se znacnym narustem penez se mu to moc nepovedlo
Total Recall (2012)
Samozrejme, s originalem se to srovnavat neda. Nicmene je to vizualne hezke a nudne to take neni.
Pí a jeho život (2012)
Nemam rad filmy, ktere jsou natocene jenom k oblafnuti divaka a zautoceni na jeho city. A aby se tomu dalo jeste vic komercnosti, tak se prida 3D, ke kteremu ma absolutni odpor. Melo vyznam u Avatara, a mozna u Huga, protoze tam bylo udelano brilantne.
Atlas mraků (2012)
Tento film se neda popsat. Je to neco neuveritelnýho
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Trošku jsem se bál, že z toho bude průšvih jako například u machrů a sněženek po 25 letech. Nakonec je to monžá ještě lepší než povodní, PRAVÉ, prcičky.
Drive (2011)
Hodně stylově natočený akční thriller. Z Goslinga roste velká hvězda a myslím si, že to potvrdí v Gangster Squadu.
Bourneův odkaz (2012)
Právě jsem se vrátil z kina. Bohužel tento díl se nepovedl. Už dlouho jsem se v kině tak moc nenudil a jenom málo filmů mě tak štvalo. Trošku to celé zachránil Renner. Bohužel nevím, co všichni vidí na Weisz, ale podle mě není vůbec dobrá herečka. Celková myšlenka je dobrá, provedení ovšem horší.