Recenze (46)
Mocný vládce Oz (2013)
Predstavte si Franca misto Alenky a mame z toho stareho dobreho Burtona a jeho Alice in Wonderland
Cinématon (1984)
Videl jsem to dneska rano tesne pred tim, nez jsem sel do skoly.
Strýček Jack (2010)
Docela sranda, Líbio se mi víc než INK. Ale znovu ten stejný režiser, ta stejná ujetost. Bohužel. ANi prace s kamerou nebyla vubec žádná sláva.
Ink (2009)
Prvních dvacet třicet minut jsem myslel, že umřu. Dále je pak už jen audio vizualní experiment, na který jsem u Winanse zvyklý.
Stín pochybnosti (1998)
Hrozna kravina, spatne je skoro uplne vsechno. S ohlednutm na to, ze je to pouze TV film si to zaslouzi 2 hvezdy
Sound City (2013)
Dokument bude věnovaný stejnojmenému studiu v Kalifornii, kde vznikla kultovní deska Nirvany Nevermind a nahrávali zde i takové legendy jako Rage Against the Machine, Johnny Cash nebo Metallica.
Tropická bouře (2008)
Robert je neprekonatelný v tomto filmu. Bohužel Black trosku ztrac, mozna je to tim, ze nedostal tolik prostoru. A Vse uzavira Cruise, u jehoz vyjednavani s unosci jsem se naramne bavil.
Eragon (2006)
Fagmeier by mel zustat u specialnich efektu a reziserske kreslo prenechat nekomu jinemu. Horsi je to jeste s Jesse Wigutowem, ktery by mel prestat psat scenare a jit radsi sbirat jablka do Italie. Trosku se bojim co udela se tretim Tronem, ke kteremu ma napsat scenar.
X-Men: Poslední vzdor (2006)
CO to ten hajzl udelal s mojim oblíbeným komixem:-(
Black Hole (2010)
Jako studentský film by to byla bomba.