Recenze (100)
Problém tří těles - Soudný den (2024) (epizoda)
Ta mrdka neviděla ze jsou tam děti? Copak už se vážně netočí a nepíše něco normálního???
Na lovu (2021) (pořad)
Anglicky originál Chase znám a česká verze není zase tak zlá. Sokol natrénoval pozice originálního moderátora, (včetně smíchu, na což se mohl s klidem vysr.at, protože je Sokol někdy vtipný) lovci si hrají po svém a jsou pro mě celkem fajn. Jen mi není jasná mladá Zorka Jandová, která určitě nemá vůbec žádnou protekci a super se sem hodí a všechno ví 😊
Krajní meze (1995) (seriál)
Jak tu pročítám ty fundované recenze od SVK účetního magora T2, kreténa “trona”, kryplRadek99a a pár dalších yntélidžentú, začínám si uvědomovat…… Ale to by bylo stejně zbytečné zde vysvětlovat….
Příběhy nekonečna - Enemies (2020) (epizoda)
Ono to na odpad úplně není, vizuální stránka a hudba, ač je celých 8 dílů stejná, se povedla. Ale je to poooooomaaaaaleeee a tím pádem ve výsledku i nudné. Stačí pustit začátek přetočte pak na střed a pak posledních 5 minut. Bohatě stačí 😉
Příběhy nekonečna - Parallel (2020) (epizoda)
Nejsem homofobní, to absolutně ne. Jen je to prostě blbost a ještě s nesympatickými herci.
Expanze (2015) (seriál)
Já vám nevím, asi je to slušný sci-fi, ale popravdě si myslím a doufám, že za dvěstě let nebudeme stejní idioti (myslím lidstvo) jako jsme teď… Tady je naše současná společnost jen v kulisách budoucnosti s dialogy typu kytka-lopata, hrdinské a padoušské činy, spiknutí…… a nevím no…. Asi mi tam kromě Millera nebyl nikdo sympatický….
Temný případ - Part 6 (2024) (epizoda)
Krásný, skutečně elegantní a překvapivě inteligentní závěr super série. Díky emeričtí scenáristé a tvůrci. Jen tak dál
Můj děda je sériový vrah? (2024) (seriál)
Hej moje bitch, jak je? Hele potřebujeme pro HBO natočit dokument o čemkoliv, víš jak, divize dokumentů musí do konce roku utratit prachy, tak natoč něco vo tom tvým dědkovi, víš jak jsi mi říkala, že byl mr*ka? Navíc je nevlastní, takže tvoje familie bude v cajku…. Uděláme 4 díly a nějak do toho zamotáme SF hvězdy jako Zodiac a tak ne? To se do prdele musí líbit. Prachy si šábnem půl na půl a ten kreténskej bos mi dá na rok pokoj. - takže asi tak
57 vteřin (2023)
Fajn herci, jinak všechno špatne. Hloupoučce naivní film….
Prvních 100 - Série 2 (2014) (série)
Druhá série je nějak moc emerická…….