Recenze (100)
Love Has Won: Příběh kultu (2023) (seriál)
Těžko věřit…. To je kvalitní soubor 5D kreténů.
Podivný případ Natalie Grace (2023) (seriál)
Neuvěřitelná ukázka moci mediální manipulace. Úvod vystavěný tak, že máte dojem 30ti leté psychopatky v těle 9ti leté holky, nebezpečné a zvrácené a druhá část otočka o 180… 9ti leté dítě které nechají ty mrdky bydlet samotné. Logicky se chová jak se chová. Sama v bytě, bezmoc, smutek, strach, potřeba mít alespoň nějakou pozornost, sociální vývoj na nule - vždyť si jej neměla kde rozvinout a tak logicky neví co je vhodné a co není. A obě svině bez trestu…. Silný příběh natočený silně manipulativním způsobem a to na tom stojí za hovno.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Jo, má to vymazlené tempo, 7 až 9 klišé za minutu…. Kdo se chce nudit, musí vidět
Dobrý Will Hunting (1997)
Lze dodat jen jediné. 10 z 5ti. Tady je vše dobře, vše jak má (a by mělo) být……!
Pod tlakem: Ženský fotbalový tým USA na mistrovství světa (2023) (seriál)
Exploze eeemerického sebevědomí tentokrát se špatným polokoncem, ovšem závěr je ,jak jinak než pozitivní… jen zlato získáme, to je emericke nic víc. Popravdě pokud si pamatujete přístup sovětské sborné, je to stejné, stejné kecy jen s jinou vlajkou…
Útes smrti (2010)
Je to vcelku zdařilý napínák, jen idiotské chování v závěru to kazí. - jasně, že musíme zpět do vody, kdo by nás sežral, když ho necháme odplavat…
Stmívání (2008)
Tak tohle vážení je fakt reklama na režii, scenáristiku a dramaturgii, ale hlavně a především je to herecký koncert…
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Tady je skutečně banda idiotů.. Taková BFI.CZ
David Holmes: Chlapec, který přežil (2023)
Je dobre videt, ze i v dnesni dobe plne sracek je tohle skutecne dobrej kluk a parta dobrejch lidi kolem.
Nechte ho jít (2020)
Nehodnotím výkony herců nebo jak je film natočený, hodnotím příběh…. A ten je opravdu debilní.