Recenze (107)
Alvin a Chipmunkové (2007)
Z těch pisklavých hlásků budu mít ještě dlouho noční můry... BRRR!
Americká krása (1999)
Nemuzu si pomoct, ale cim jsem starsi, tim je tenhle film lepsi. Velmi ocenuji skloubeni zabavnosti a chytrosti, ktere Americka krasa nabizi. Uz ted se tesim az si ji s chuti zase za cas pustim :o)
Andělé a démoni (2009)
Nad téměř nulové očekávání slušná filmařina, která mě bavila více než předcházející Šifra... a i ten Hanks už není tak topornej a celkem slušně hláškuje :o)
Arizona Dream (1993)
Hořkosladká snová jízda... začínám mít rád Kustoricu :o)
Atlas mraků (2012)
Film si přímo říká o skupinovou návštěvu a after pivko... i ve třech jsme ho probírali hodně dlouho a nemyslím, že jsme dospěli k nějakému kloudnému závěru k otázce "O čem to bylo a co to sakra mělo znamenat?" Spousty témat, smybolů, odkazů a "věčných pravd" to asi ani nedovolují. Rozhodně si dám ještě jedno shlédnutí z pohodlí domova, v ideálním případě "Directors' Cut", ale dost uvažuju i nad knihou...
Batman a Robin (1997)
Oh my sweet zombie Jesus :o( Jediná hvězdička je za neodolatelnou Umu, ale jinak...? Škoda slov...
Batman navždy (1995)
tohle se mělo jmenovat "Carry Forever" ... no a ta Nicole je koneckonců taky k nakousnutí :oP
Battle Royale (2000)
Brutálně natočená a skvěle ozvučená vyvražďovačka, kde se jede od začatku až do konce a míst k nadechnutí moc nezbývá... ten pohled na japonské školačky, v typických úborech, jak se navzájem kosí uzinama je prostě k nezaplacení :o)
Battle Royale II: Requiem (2003)
Oproti jedničce je slibně se rozjíždějící děj neustále zpomalován dojemným patosem a podivně přehrávající postavy jsou pak jen posledním hřebíčkem do pomyslné rakve celého filmu i mistrovy tvorby... škoda, věčná škoda.
Beowulf (2007)
Peformance capture ma sice sve mouchy, presto kdyz se to vsechno zacalo na platne hybat, bylo rozhodne na co koukat. Prijemne me prekvapila vicevrstevnost pribehu a vyborny soudtrack (Alan Silvestri se vraci v plne parade!)