Recenze (30)
Cirkus v cirkuse (1975)
Jednu hvězdu za herce, zbytek si nechávám jako odškodnění za psychickou újmu.
Identita (2003)
Co jsem to právě viděl? Film, který jsem si pustil jen kvůli Johnu Cusackovi a z části kvůli příběhu, který vypadal zajímavě. Očekával jsem nudnější průměrný film, který si bude trapně na něco hrát a dostal jsem absolutní mysteriózní majstrštyk na úrovni Davida Finchera. Tohle se opravdu povedlo. Celá ta hodinka a půl uteče rychle jak Usaint Bolt a ten konec byl vyšperkovanější, než jsem si myslel. Celkově se mi moc líbilo, jak si ten film s námi hrál, něco mi namluvil a já už hádal vraha a najednou bum, je to úplně jinak. Tohle jen tak nějaký film nemá. John Cusack je druhý Edward Norton. 9/10
Přání smrti (1974)
Legendární sedmdesátková krimi lahůdka. Paul Kersey, veterán z Korey, pracující jako architekt, se jednoho dne dozví o vraždě své ženy a znásilnění své dcery. Dostane se ke zbrani a stává se takzvaným osamělým mstitelem, po večerech zabijí zmetky, co se mu připletou do cesty a stává se populárnější ve městě. Kriminalita New Yorku klesá a Bronsonovi nedochází náboje. Za mě perfektně návyková klasika, která má sice pomalejší rozjezd, ale po první mrtvůlce skolené Bronsenem se to rozjíždí a už to nezastavíte. 8,5/10 Masterpiece!
Když utichly trumpety (1998) (TV film)
Četa americké armády, má prostě jasný úkol: střílet skopčáky! Rozhodně povedený a zajímavý snímek od HBO. Hlavní postava je správně charismatická, sympatická a drsná, spousta střílení a akce. Ta hodinka a půl příjemně uteče. Pokud máte rádi válečnou řežbu film rozhodně stojí za vaši pozornost. Těch 74% je podle mě zasloužených.
Papežův vymítač (2023)
Film vypráví příběh Gabriela Amortha, exorcisty, který vyšetřuje posednutí mladého chlapce. Rozhodně povedený hororový počin tohoto roku. Není to úplně horor o jumpscarech a strachu, jde zde spíše o ten příběh, což není úplně na škodu. Russell Crowe zde podává excelentní výkon (jako vždy) film vás rozhodně nebude ani minutu nudit, zároveň vám, ale nedá nic nového. Pár napínavých momentů zde najdete, nějaká ta hororová klišé též. Každopádně film určitě zabaví a rozpočet 18 milionů dolarů, byl vyždímán maximálně. Russell Crowe, který zde v jednom kuse vtipkuje a pak jede přes celý Řím na babetě, je prostě hlavní důvod, proč si tento film pustit :D 8/10
Čas (2021) (seriál)
Moje jediná slova, která jsem dokázal říct po dokoukání třetího dílu, byla dvě: ''ty vole'' absolutní skvost, který je perfektní prostě ve všem. Hltal jsem každou scénu tohoto díla. Sean Bean zde podává úžasný výkon (jako vždy) celé je to výborně vyvážené a celé to luxusně funguje i jako celek. Nepočítal jsem s takovou bombou. 9/10
Řím (2005) (seriál)
Seriál pojednávající o Římu v letech 42 až do roku 30 př. n. l. Absolutně luxusní zpracování. HBO prostě umí! První série je zasvěcena Juliu Caesarovi, druhá spíše Cleopatře a Antoniovi. Celý seriál je plný úžasných momentů, postav, intrik, zvratů i smutných částí. Nejgeniálnější na tomto všem je samozřejmě dokonalý Ray Stevenson jako Titus Pullo, dabovaný skvělým Jiřím Dvořákem, který zde sype jednu hlášku za druhou a snad každé jeho rozhodnutí je zde skvělé. Historicky přesný seriál (až na smrt Cleopatry) který nemá v seriálové tvorbě obdoby. 10/10 R.I.P. Ray Stevenson.
Benzínka (2022)
Hodně zajímavý kraťoučký počin, který je velmi dobře zpracovaný. Konec má skvělý plotwist :D
Bod obnovy (2023)
Bod obnovy, věcička, díky které si uložíte svojí paměť a pokud zemřete, můžete být díky tomu oživeni. Agentka Em vyšetřuje případ dvojité vraždy, kde byly data obou mrtvých smazány. Během vyšetřování zjistí, že zde jde o víc, než jen o vraždu. Já opravdu upřímně doufám, že to na sebe vydělá, protože to má opravdu hodně plusů. Vizualizace je zde provedena naprosto perfektně, na to, že tu nebyl nějaký gigantický rozpočet. Film je plný spousty zajímavými detaily a nápady. Herecké obsazení skvěle sedí, ale ono to má i úžasný příběh. Důležité je říct, že hlavním žánrem je zde krimi se sci-fi prvky a světem. Upřímně jsem nadšen a doufám, že toto bylo první nakopnutí do českého sci-fi žánru, který tu téměř není. Nečekal jsem to takhle dobrý. 5 hvězd si to určitě zaslouží!
Pověste je výš (1968)
Jed Cooper je neprávem usvědčen z krádeže dobytka a vraždy. Je oběšen a na poslední chvíli ho zachrání náhodně projíždějící šerif, který mu dá i možnost pomstít se a pochytat všech 9 zm*dů, co se ho pokusili popravit. Tenhle film má všechno. Mladého Clinta, co se sničím ne*ere, skvělou western hudbu, střílení, napětí a výborný dabing. Rozhodně je to jeden z těch nejlepších kovbojských kousků, co Clint natočil. Celou dobu jsem si liboval a pomlaskával nad tímto skvostem. Je to možná tím, že jsem fakt fanda, ale ten film si to stejně zaslouží 90%