Poslední recenze (55)
Princ z Persie: Písky času (2010)
"Já jenom tuhle hroznou pověst přiživuji, abych odrazil to nejzakeřnější zlo, které na nás v těhle zapomenutých končinách číhá.Víš o čem mluvím? DANĚ!!!" :-))))). Není co bych mohl vytknout.Pořád se něco děje, žádné zbytečné natahování, žádné zbytečné scény u kterých bych se nudil.Prostě a jednoduše, dvě příjemně strávené hodinky.Dlouho jsem žádnemu filmu nedal pět hvězdiček, šetřil jsem si je :-), tenhle film si je ode mě ale určitě zaslouží, tohle mě prostě hodně bavilo.
Nezapomeň na mě (2010)
Totálně pokažený konec.Proboha proč musel zrovna skončit takto.Vždyť ho mohl třeba srazit bus nebo se mohl stát oběti jakéhokoliv jiného neštěstí ( i když bych si vsadil na to, že by ho alespoň posadili do jednoho z letadel), ale ne, zase je v tom 11. září.Trošku to pokazilo dojem z celkem dobrého filmu.
Mrtvý muž (1995)
Dvě hodiny jsem čekal na náznak nějaké miniaturní akce, nebo alespoň něčeho, co by mě přinutilo začít nad dějem přemýšlet.Jak jsem si přečetl u ostatních, tak vysoké hodnocení filmu dali jen za to, že je buď černobílý, doprovazí ho hraní na kytaru a nebo je neskutečně utahaný.To mi příjde trošku málo.Navíc černobílá mi nesedí a utahaný je až až.Akorát ta hudba by se dala přičíst k dobru, ale rozhodně to nezachrání, když se v tom filmu skoro nic neděje.Vůbec mě to nebavilo, na procenta možná tak pětadvacet.