Recenze (788)
American Hangman (2019)
Americka komorni sragora.. aneb hodne mluveni o justici v USA a podobnych vecech. Cele resene stremovanim a online soudem. Donald fajn, ale jinak nic moc.
Badland (2019)
Na to, že kovbojky už tak nějak nemusím to bylo celkem výživné.
Black and Blue (2019)
Takova ta gangsterska honicka, kde skoro vsichni poldove jsou ti spatni...a novacek to vsechno rozvrati.
Black Clover - Bjakuja no magan no himicu (2019) (epizoda)
recap
Black Clover - Ibara otome no júucu (2019) (epizoda)
festival filler
Černobyl - The Happiness of All Mankind (2019) (epizoda)
Emocionální vydírání. Babička. Psi. Mimimo.
Daleko (2019)
No pravdepodobne jsem na tom jako Olik. Bud jsem magor, nebo prave ze nejsem...Ale Mladsiho to bavilo.. tedy, koukal na to jako moucha na sferu cerne diry....
Deštivý den v New Yorku (2019)
Další nezáživný Allen.
Divoká jízda na létajícím koberci 2 (2019)
Nevím no.. Místy to bylo celkem zábavné, Hlavně ten nadrogovaný chechtající se šéf mafie a nudič k smrti. Ale Celkové to byla moc light podvodní gangsterka.
Drive (2019)
no celkem to ušlo... jenom 2x tanec! CDG aut hrozné, příběh zamotaný překombinovaný o velké loupeži, za kterou se skrývá jěště neco jiného..