Poslední recenze (7)
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Oh ano, tohle můžu. Čtyřhodinový maso, napěchovaný superhrdinama až k prasknutí. Marvel je sice Marvel, ale tohle se Zackovi zatraceně povedlo. Každej superhrdinskej nářez by měl mít tuhle necutovanou verzi, protože oproti původní lize spravedlnosti je tohle více, než koukatelný. Každý hrdina má svoji část filmu, kterou si po právu zaslouží. Co stojí za zmínku, je i Holkenborg, který mě dlouhodobě baví a dodává filmu skvělý hudební podkres. Proč nedat 5/5? Protože na čtyři hodiny je to místy utahaný a u zpomalených scén občas cuká ruka k ovladači k tlačítku přetočit. Co ale chtít... má to čtyři hodiny, žejo...
Deadpool (2016)
Na mého oblíbeného komixového antihrdinu jsem se nemohl dočkat. V dnešní době přehnané korektnosti jsem se obával filmového zpracování jako čert kříže, ale bůh tomu tak chtěl, že vše dopadlo na výbornou. Deadpool od první minuty metá po nepřátelích tuny olova a mečů a po divácích tuny krutopřísnejch hlášek, jak se na Deadpoola sluší a patří. Castingem snad nemohl probublat nikdo lepší, než Ryan Reynolds, který se pro roli Deadpoola snad narodil. Marvel prostě zase nakopal DC zadek na plné čáře a stačilo k tomu obléknout Green Lanterna do červených elasťáků.
Gorila: Příběh opičí (2005) (amatérský film)
Pár pařmenů zná skoro každý znalec kvalitní kinematografie. O poznání méně fanoušků má ale druhá nejlepší práce téhle Bandy Trotlů. A je to sakra škoda. Příběh opičí je komedie, nabitá bláznivým humorem až k prasknutí. Hlavní hrdinové jdou vysvobodit ukradenou kadibudku ze spárů podlých krtků a po cestě zažívají nejedno dobrodružství. Pokud hledáte po deseti pivech s bandou přátel film, kterým vyplnit vleklý večer, tady nesáhnete vedle. Metro, bratře.