Recenze (66)
Zlatokopové: Největší bankovní loupež světa (2006) (TV film)
Velmi zdařilý dokument. Oproti popisu výše, je stopáž 90 minut. To ovšem neznamená, že se budete nudit. Ba naopak! Od začátku až do konce budete pečlivě sledovat rekonstrukci zločinu a průběh vyšetřování. A rozhodovat se - fandit profesionálním banditům beze zbraní, či správcům pořádku?? ;))
Jižní Pacifik (2009) (seriál)
Již jsem viděl hodně dokumentů z dílny BBC, ať už ve standartním rozlišení, či v HD. Tak ale toto je tedy něco! UFF.., NÁDHERA! Já měl husí kůži po celém těle, a to na to fakt běžně netrpím :-) Rozhodně doporučuji, a klaním se tvůrcúm. (hlavně kameramanům) 95 procent.
Černobylská havárie (2006) (seriál)
Jedná se o dokument z britské série "Zažili skutečnou katastrofu". V originále "Surviving Disaster". Délka tohoto dokumentu o Černobylské havárii je 50 minut. Dávám 5 hvězd, BBC umí, o tom není pochyb...
Román pro muže (2010)
Tak jsem to zkouknul, a zas tak strašný to není. No jasně, Donutil krapet "přehrává" sám sebe, ale najdou se tam i světlejší okamžiky. Každého jest právo dát ODPAD, ale je to podle mě nesmysl. Vedlejší role Jana Budaře, standartně kvalitní výkon Miroslava Vladyky a pěkný pokoukání na nádhernou Táňu Pauhofovou. Dál to rozvádět nebudu. Jo, a hezký, širokoúhlý pohled na Tatry - to se cení. Tři hvězdy.
Meze Waltera Hortona (1969) (TV film)
Tak toto je úžasná lahůdka! Víc nemám co bych k tomu doplnil. Šest hvězdiček :-)
Sedmé nebe (1987)
Byl jsem mile překvapen. Vůbec, ale vůbec to není špatný film. Dobře vykresluje předrevoluční venkov a dospívání v něm. Rozhodně mi to nepřijde povrchní, jak je psáno v oficiálním textu distributora...
Vítězný lid (1977)
"Mohu Vám nabídnout bábovku?? Ovšem pokud Vám nevadí, že je ze sovětské mouky". Ano, šílený film. Proč dvě hvězdičky?? Obsahově velmi zkresleno, přestože je vidět pokus o autenticitu. Řemeslně, po filmové stránce a ze strany některých herců je to už lepší. Hodnocení filmů by nemělo být zjednodušováno. Je velmi snadné podlehnout a dát "odpad"...
Sociální síť (2010)
Pro mě jednoznačně film roku. Ne-li víc. Musím vidět ještě jednou... Teď 90%
Atrakce švédského zájezdu (1989)
Úchylné. Zároveň ale fascinující. Těžko popsatelné. Titulky u nečesky mluvených pasáží nejsou podle mě úmyslně. Dělá to film i zajímavější a o dějovou linku naštěstí nepřicházíte...
Druhý tah pěšcem (1984)
Co tu čtu ty komentáře, je mi trochu smutno. "Jaroslav Dietl byl naprosto příšerný scénárista", "Tak tohle bylo záživný asi jako tankovaní benzinu.", "trapný pokus o špionážní drama", "Naivní, hloupé a laciné" ...píše Douglas. Atd. atd... Co si myslíte, že se dalo natočit za špionážní krimi v roce 1985 v ČSSR?? Dietl nebyl příšerný scénárista, film měl svojí nepopsatelnou atmosféru, hudba O. Soukupa (jeho první počin v soundtracku) nebyla vůbec špatná... Asi nejvíc otravné bylo věčné kouření cigaret Heřmánka i na nemožných místech. Tak trochu jsem díky tomu ten film chvilkama "neviděl". Jinak typický osmdesátý léta. Dobře v tomto filmu popsal tu dobu věčně kritizovaný V. Olmer!