Recenze (85)
Jízda smrti (2023)
Průměrné béčko sklouzávající trošku k televiznu. Pobavila mne jedna nechtěně směšná CGI scéna.
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Ta první zhruba polovina filmu byla dost únavná, pak se to aspoň nějak rozjelo.
FC Roma (2016)
Líbí se mi, že to ty chlapi nevzdali. I když třeba nejsou úplně svatoušci, tak se mi líbí, že chtěj k fotbalu přitáhnout i děti, což je lepší než je nechat napospas ulici. Jako mladej jsem fotbal dost hrával, tak jsem se nějak do snímku vcítil. Dokument bych doporučil i lidem s averzí, chvilkama si člověk přišel i jako u sledování Okresního přeboru.
Girl Power (2016)
Čtyři hvězdy za legendy a holky ze světa. Sanyina home videa a její hlas a text to by bylo tak na hvězdu či odpad, v kině bylo utrpení přežít její části.
Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (2016)
Burton umí i líp.
Trabantem do posledního dechu (2016)
Je to jízda!
Tvoje tvář má známý hlas (2016) (pořad)
Strašný peklo.
Volání netvora: Příběh života (2016)
Alienbabička stále šarmantní. Film spíš pro lidi, kteří už o někoho někdy přišli, pro ostatní to bude moc tlačení na citovou pilku.
Bicykly versus automobily (2015)
Chvílema mi přišlo, že to až moc tlačí na pilu.
Hrajeme s Alim (2015) (pořad)
Mám rád hry, ale tohle je prostě peklo. Trapnost.