Oblíbené seriály (10)
Gilmorova děvčata (2000)
Za prvé si myslím, že je dost vhodné sledovat tento seriál v originále - s českým dabingem to totiž zní ještě šíleněji než to doopravdy je. Jinak je to jeden z mých nejoblíbenějších seriálů. Mnohdy jsem se ztotožnila s tím co prožívala Rory, nebo naopak Lorelai. Každá postava je jiná, vyjíměčná a navíc dobře propracovaná. Docela mě fascinuje matka Lorelai - Emily - a skvěle výstřední Paris. A nedávno jsem si při sledování televizních repríz uvědomila (i když leckomu je to zřejmé ihned), že Luke je strašný nervák a pořád řve, přinejhorším se s někým pere nebo rozbíjí auta - a to mě v poslední době docela rozesmívá.
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Krok za krokem (1991)
Glee (2009)
Řekni, kdo tě zabil (2007)
Přátelé (1994)
Ve srovnání s novými seriály, které stále vznikají, je tenhle stále bezkonkurenční.
Ajťáci (2006)
Greek (2007)
Být Erikou (2009)
Jeden z mých nejoblíbenějších seriálů. V každém díle se v něm řeší problémy, se kterými se podle mě může ztotožnit téměř každý člověk. Jsou to věci, o kterých žádný jiný seriál nemluví, a přitom jsou tak pravdivé. Druhá série je docela jednostranně zaměřená a ne tak zajímavá, třetí to však napravuje, neboť terapie probíhá ve skupině a Erika opouští jednu etapu svého života - ať už jde o vztahy nebo práci - a posouvá se do další. No a 4. série - Erika bude mít svého pacienta, a tak to chodí - člověk žije, roste, sdílí život s ostatními a pak to, co se naučil, předává dalším. Je to seriál o životě a mě vždy zaručeně dojme, povzbudí a poučí.