Poslední recenze (8)
Barbie (2023)
Ty feministické kecy mi mozek nějak vytěsnil, takže jsem vlastně viděl jenom báječné hlavní postavy a scéna bojujících Kenů je naprosto nepřekonatelná. 5/5 kvůli Ryanovi, všichni haters dostali přes pí....
Duše (2020)
Skvělé téma, ještě lepší zpracování. Konečně po dlouhé době zase animák, který má smysl. Kromě příběhu a originálního pojetí koloběhu života bych chtěl vyzdvihnout hlavně trefné a zároveň opravdu vtipné hlášky (Netflix by si měl psát poznámky). Konec jsem si představoval trochu jinak, ale přeci jenom je to pro děti, takže naprosto pochopitelné. 90%, protože jsem nechápal chování Dorothei W. Ps: Ta modrá věc, co počítá životy, byla celkem zabiják.
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Marvel se v poslední době nehezky předvádí, což jim za normálních okolností ještě toleruju, ale takhle zničit mou oblíbenou postavu? No prosím? První díl byl definitivně jednička, takže si penězožerci řekli, že se vlastně nemůže nic podělat. No… Děj byl nudný, nic nového, nic zábavného, nic strašidelného. (Kdo říkal, že to má být horor?) Jediné, co se udrželo na úrovni prvního dílu byly efekty, ale to film nepodrží a navíc jim něco taky chybělo. Kde nevěděli, jak rozvinout příběh, tam dali příšery a boje. Ale na to, aby tam pořádně zpropagovali “utlačované” menšiny, na to čas měli, to jo.
Poslední deníček (3)
ez
Mily denicku,
ted muzu psat recenze