Recenze (117)
Playgirls (1995)
Vladimír Páral - psal bludy, byl to blbý bolševik a filmy jsou to nejhorší co mohlo z jeho tvorby vzniknout.
Statečné srdce (1995)
Tomuhle filmu nechybí NIC, stal se legendou mezi historickými filmy a poprávu.
Komisař Rex (1994) (seriál)
První díly byly výborné, pak ale stereotyp. Richi Moser byla výborná postava a dobrý herec. Pak seriál šel dolů.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
čtvrtlibrák se sýrem
Sám doma a bohatý (1994)
TEN ČESKÝ NÁZEV MĚ UBÍJÍ !!!!!!!!!!!!
Carlitova cesta (1993)
Sean Penn mě příjemně překvapil. Skvělý filmový kousek.
Šakalí léta (1993)
Byl jsem na divadelním představení, viděl jsem film... ale jako celek mě ani jedno nějak neosilnilo
Osobní strážce (1992)
Myslím, že píseň, kterou každý známe je 100x lepší než ten film. Hudba na ***** a film samotný tak na **
Slunce, seno, erotika (1991)
někdo tenhle humor nechápe, celá triologie je výborná, avšak pro ucho či oko intelektuála nezkousnutelná
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Oproti až horrorové jedničce mírnější, ale celkově kvalitnější film. Schwarzenegger je opravdu dobrý herec, klobouk dolů. Jeden z nejlepších akčních sci-fi. Hudba pokračuje v nastoleném trendu jedničky. A Cameron předvádí své umění s efekty už v roce 91. Jedinné co mi trošku vadí je velká role pro malého Connora. 95%.