Recenze (1 262)
Stalingrad (2013)
Vojnový film ako má byť s trochu viac CGI efektami.
Nespoutaný Django (2012)
Opäť parádny Tarantino. Pán herec Waltz valcuje všetko a všetkých. Trošku ma zamrzel prestrelený koniec, ale celkový pohľad na tento skvelý kúsok nezmenil.
Thor: Temný svět (2013)
Páčilo sa! Som fanúšikom celého Marvel universa, takže budem s týmto druhom filmov skoro vždy spokojný. Akčnejšie a celkovo lepšie ako jednotka.
Robocop (2014)
Čakal som klasický akčňák bez deja a hereckého umenia, no nakoniec som ostal príjemne prekvapený. Nielenže Robocop 2014 nie je o akcii a efektoch, ale jeho hlavnou zbraňou je filozofovanie!!! o hraniciach medzi človekom a strojom. Ďalšie veľké pozitívum je výsmech americkému patrotizmu, ktorému najviac dáva bohovský Samuel Lí Džeksn a aj ďalšia ukážka správania sa megakorporácií žerúcich len doláre aj cez mrtvoly. Skvelá práca pán režisér Padilha!
Perníkový táta (2008) (seriál)
Zaslúži si to absolutórium. Najlepší dramatický seriál súčasnosti.
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Po roku opäť pokračovanie videné v kine, ktoré mi zlepšilo náladu. Príbeh pokračuje tam kde skončila jednotka. Družina ešte musí prekonávať veľa nástrah aby sa dostala do svojho cieľa. Je to akčnejšie a neustále sa niečo deje. Pozitívum je aj príchod nových postáv na scénu. A áno aj Legolanda a Kate z Lostu, ktorí robili piruety už aj v kolíske. Nové dejové linky a odklon od knižnej predlohy sú prínosom, niektoré veci už do seba pomaly zapadajú. Záverečná časť by mala byť najviac epická a tak dúfam, že nesklame.
Podfukáři (2013)
Dobrí herci v primitívnom filme. Keď si spojím kúzla a filmy tak napr. Dokonalý trik alebo Iluzionista. Sú to skvelé filmy, ale tento sa na nich nechytá. Debilné "kúzla" a super kúúl prevedenie so super dokonalými podfucKármi,ktorí sa hrajú na veľkých pánkov. Celé zle. A to akože bombastické rozuzlenie, z ktorého sa mal divák pokakať nemalo chybu. Naivné, zbytočné.
Nevědomí (2013)
Celkom schopné scifi na zabitie nudy. Herecké výkony ma neoslovili a tak isto aj scenár, ktorý mohol byť v závere viac strhujúci. Pekné bolo spracovanie post-apo sveta.
Konečná (2013)
Podarená zábavka. Arni dokazuje, že je stále borec, z chuti som sa zasmial. A vidieť cars naháňačku v kukuričnom poli sa len tak nevidí.
Kandidát (2013)
Made in Slovakia, už len kvôli tomuto spojeniu ma film zaujal a preto som ho aj vlastne chcel vidieť. Ostal som milo prekvapený. Moderný, zábavný snímok pri ktorom som vôbec nenudil. Super práca s kamerou. Bodaj by sa takýchto našich filmov točilo viac.