Recenze (31)
Polda - Mistrovské dílo (2024) (epizoda)
Tupá kriminálka,která postrádá absolutně všechno co má dobrá krimi mít a vtipná není ani trochu.
Smysl pro tumor - Epizoda 6 (2024) (epizoda)
Za mě nejnudnější díl.
Zalez do spacáku - Epizoda 1 (2024) (epizoda)
Jedna hvězda za výstřih Kristýny Leichtové.
Smysl pro tumor - Epizoda 4 (2024) (epizoda)
Zatím nejlepší díl,herecký koncert Alžběty Malé.
Čas nádejí - Episode 1 (2024) (epizoda)
Zatím první díl velice dobrý,škoda jen smrti Vesny kterou ztvárnila Viktoria Jurištová.
Short Skin (2014)
Tak takhle nějak si představuji správnou komedii.
Rocketman (2019)
Čekal jsem víc,vůbec mě to neupoutalo,nato jaký bouřlivý život prožil to byla místy nuda.
King Kong (1976)
Nádherný ještě komunistický dabing,kdy jsme to ještě uměli.
Bardot - B.B. (2023) (epizoda)
Na francouzské poměry dost cudný seriál.
Cesta do tmy (2023) (TV film)
Vydržel jsem film sledovat do 30 minuty,dál se to nedalo.Matěj Hádek v roli zločince absolutně nepřesvědčivý.