Recenze (39)
Mission: Impossible II (2000)
Jednička se mi líbila o dost víc. Ve dvojce se mi zdá už všechno přehnaný a ty triky s maskama člověka taky po chvili omrzej:-)
Shane (1953)
No, jde to, ale ten malej kluk je nesnesitelnej.
Hostel (2005)
Nechutny, ale to prave neni duvod, proc se na filmy divat. Mimochodem, kdybych byl cizinec a kouknul bych se na to, tak bych sem za zadnou cenu nejel.
Banáni (1971)
Vim, ze je to malo. Ale pri filmu jsem usnul. Otazka pak ale je, jestli to vubec mam hodnotit...
Život Briana (1979)
na tu scénu, kdy Brian padá ze schodů, nikdy nezapomenu.
xXx (2002)
Vin Diesel v prubehu filmu strili plamenometem do nakladaku s bramborama, krade auta, tvari se jak debil, kterej neumi pocitat do jedny. Navic v Cechach si asi moc nezafreeriduje.Je to proste zly.
Pelíšky (1999)
Proste super klasika.
Ajťáci (2006) (seriál)
První dva díly jsou dokonalý, ale pak už to jde s kvalitou dolů.
Black Books (2000) (seriál)
Tohle je určitě nejlepší sitcom, kterej jsem kdy viděl. Všechny tři postavy jsou dokonaly. Je sice pravda, ze některý díly jsou už trochu přehnaný, ale těch dílů, který jsou super, je většina. ...A TEĎ MI MANNY PROSIM PODEJ MUJ NANUK":-)