Recenze (109)
Aladin (2019)
plusy: opice, tygr, létající koberec; mínusy: moc se tam zpívá
Anne s E na konci (2017) (seriál)
Knížku jsem nečetl a názory zdejších elit mě nezajmají. Za 4*
Asterix: Sídliště bohů (2014)
Absolutní smrt Asterixe, Obelixe a všech ostatních... Jak někdo může o tomhle braku napsat: Absolútne najlepší filmový Astérix (hlavne vedľa tých hraných ohavností) a jeden z najzábavnejších animovaných filmov posledných rokov... Rádoby znalci filmu jděte do piče
Avatar (2009)
Tanec s vlky, bez vlků a Costnera
Bajkeři (2017)
Já se na to fakt nechtěl dívat. Už jen ten popis, komedie Česko. Ale co, viděl jsem. Stalo se. Dávám odpad, protože takový filmy jsou prostě jen zbytečný plýtvání peněz i času (jakože peníze jsou taky sračka, jen jejich prostřednictvím dokážem vyjádřit, co máme zrovna na mysle, no ne?). Obojí by se dalo využít jinak, jinde a lépe. No nic, můj ztracený čas mi nikdo nevrátí. Doufám že na to brzo zapomenu. Btw, dávám odpad, jelikož tenhle film je fakt špatný (fakt jakože špatný), nicméně, v duchu dávám jednu hvězdu a to jen a jen, za tu pihu Celeste Buckingham (asi bych si to sám před sebou neobhájil) .. If you know wot I mean :-D
Baraka - Odysea země (1992)
Naprostý klenot dokumentárního filmu. Kdo neviděl nechť svojí chybu napraví
Big Brother (2005) (pořad)
kdo to sem pro pána jána vůbec dal, takovým lejnům je málo dát odpad
Blízká setkání ztřeštěného druhu (1979) (video kompilace)
Po hvězdných válkách a evil dead 2 asi nejpřehrávanější vhs mého dětství
Brave New World (2020) (seriál)
Kdykoliv se objeví film nebo seriál podle nějaké mojí oblíbené knihy, mám smíšené pocity. Tohle kupodivu nebylo zas až tak zlé. Každopádně doporučuji knihu první. Čtvrtá hvězda je pro Leninu.
Cartouche (1962)
Tenhle film mám opravdu rád. Poprvé jsem ho viděl jako malý, a pokaždé, když se na něj znovu podívám, prožívám ho jako při tom prvním shlédnutí. Je v něm všechno, napětí, akce, humor, láska, Belmondo a božská Claudia.