Recenze (36)
Písně bardů (2010)
Příjemný, osvěžující zážitek v zapařeném festivalovém prostředí...Doporučuji:)
Frajer Luke (1967)
nejlepší Newman!!
Spalující touha (1999)
jedním slovem brilantní!
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
Tak a je to tu zase! Pan režisér se mi zase snaží něco sdělit? omlouvám se, ale opět sem to asi nepochopil. Myslím, že konzumenti lehkých drog si zde ale přijdou na své!
Symptom Pandorum (2009)
po blíže nespecifikované dávce jistých bylinek se tento film stane nadlouho nezapomenutelným zážitkem...xD
Obchodník se smrtí (2005)
jen škoda že má nejdebilnější učes století xD
Byl jednou jeden král... (1954)
no dobře no...pohádka je to vážně krásná....xD...já bych akorát potřeboval nějakej speciální žebříček s pohádkama mezi tou spoustou velkých filmů mi prostě nesedí...
Donnie Darko (2001)
Donnie je Velkým Filmem s velkým V i F a to nejen ve svém filmovém žánru, ale mezi filmy vube.....nemá chybu!
Vzpomínky na lásku (2004)
omlouvám se, ale prostě mi to celý nějak nesedlo...( a to sem měl vopicy s v a byl sem emocionálně skoro na dně xD ) třeba jindy no...
Repo: Genetická opera! (2008)
neskutečně skvěle ujetej muzikálek....tohle musí člověku sednout a mě to teda sedlo:)