Recenze (38)
Batman navždy (1995)
Příšerné dialogy, ještě horší efekty, přeplácaná výprava. Nevím, jak moc se na filmu svojí produkcí podepsal Tim Burton – znaky jeho výtvarného rukopisu aby tu člověk hledal s lucernou ... a přece marně. Je až pozoruhodné, jak špatně zde hraje Nicole Kidman. Obstojně si vede snad jenom Jim Carrey.
Annie Hallová (1977)
"Moje matka spolikala všechny šachové figurky ... předávkovala se."
Dvanáct (2007)
Nevím, nakolik je tento remake odrazem skutečného Ruska, protože ho zkrátka z osobní zkušenosti neznám. Film na mě každopádně působil upřímně (pominu-li lacině patetickou scénu s ptáčkem ke konci filmu).
Občan Havel (2007)
I když Havla zrovna v lásce nemám, musím uznat, že jde o zcela unikátní dokument. Málokterý politik by si nechal pustit filmaře takhle k tělu ... Za to Havla obdivuji. Co bylo ovšem nehorázně trapné, byl ten sugestivní dovětek na konci filmu ...
Úsměvy (1997) (pořad)
Legendární jsou Úsměvy Petry Černocké a její giganti.
Armageddon (1998)
Naprosto chybné vyústění ... přežít měl Bruce Willis, ne Ben Affleck!
Simpsonovi ve filmu (2007)
Až na to environmentální poselství ...
Kráska v nesnázích (2006)
Nevím, jestli se mě Hřebejk snažil dojmout, každopádně se mu to nepovedlo. Jedinými pozitivy jsou krásné scenérie toskánských vinic a fantastický výkon Jiřího Schmitzera.
Jedna ruka netleská (2003)
Odpočinková záležitost, kterou z průměru vytáhl Ivan Trojan ... Škoda dost rozpačitého výkonu Marka Taclíka.
Romance a cigarety (2005)
Muzikál s dobře vybranými skladbami, naneštěstí však z drtivé většiny špatně provedenými. Tradičně výborně zahrané (bohužel jen) epizodní role Buscemiho a Walkena.