Recenze (38)
Van Helsing (2004)
Film, který se sám sebe snaží ospravedlnit statutem béčka ... ve skutečnosti je však obyčejným výplodem středního proudu se vším, co k tomu patří. Z úcty k námětu přídávám jednu hvězdičku.
Smradi (2002)
Problematická tématika filmu ještě neospravedlňuje jeho nevkusnou podbízivost a falešnou sugestivnost. Už slogan filmu "rasistům se tenhle film líbit nebude" mě zahnal do pozice rasisty – mně se totiž opravdu nelíbil.
Zlaté oko (1995)
"Měla ráda pevný stisk."
Batman a Robin (1997)
Batmanovy bradavky pomohly filmu přejít hranici nevkusu. Negativa nemá smysl vypisovat ...
Bathory (2008)
Uměle a dosti zmatečně splácaný epos s hrstkou dobrých hereckých výkonů (Karel Roden, Anna Friel) a spoustou zbytečných epizodních rolí (Vondráčková). Z ostrovtipu dvojice mnichů (Mádl, Polívka) a jejich schopnosti být ve správný čas na správném místě mě v průběhu filmu polévala pravidelná dávka trapnosti. Rád bych věděl, kam se podělo těch 300 miliónů ... davové scény by realističtěji natočil snad i Zdeněk Troška. Obskurnější pomník si Jakubisko postavit nemohl.
Kytara (2008)
Jedno sentimentální klišé za druhým ... vzhledem k přednostem postavy Saffron Burrows jsem uvažoval o třech hvězdíčkách ... to by mě ale nesměl tak necitelně dorazit sladkobolný happy end.
Jed (1968)
Velmi originální nepromíchaný koktejl hravosti a děsivosti. Skoro až do konce s jistotou nevíte, co že to vlastně sleduje,
Francouzská spojka (1971)
Mistrně natočený film s jednou z nejlepších honiček v dějinách filmu.