Oblíbené filmy (8)
Vratné lahve (2007)
Sedm životů (2008)
Není lepší film než ten, který vzbudí hřejivý úsměv a zároveň dokáže přinutit uronit slzu... Willovo(!) Seven Pounds obojí splňuje na výbornou... TOP3
Leon (1994)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Trosečník (2000)
Ne, nemůžu oznámkovat jinak než maximem, jelikož tak brilantní snímek jsem už dlouho neshlédl... Napínavé, smutné, místy úsměvné, nýbrž ke konci až příliš americké... Nicméně, ani přeslazený konec, ani fakt, že bez Toma by byl tento film jako Saturn bez prstence, mě nedonutí ubrat, byť malinko, z hodnocení... TOP10