Recenze (1 269)
Mr. & Mrs. Smith (2005)
pravdive lzi s angelinou a bradem.. :D hodne dobry a zabavny..kdyz nekde davaj tak se zakoukam a bavi me to porad.. :)
Wanted (2008)
hodne dobry prekvapko...angelina jede !
Expedice: Džungle (2021)
Ja ho proste miluju! neskutecna zabava! bavila se cela rodina! 😂
Banshee - Season 2 (2014) (série)
druha serie je asi o chlupik horsi, nez ta prvni - rozehranej pribeh akce slape a konecne se uzavre jedna kapitola - potom zacne novej pribeh ve 3serce ktera je asi absolutne top
Banshee - Season 1 (2013) (série)
hodne velka pecka...akcni slupka, povedeny bitky, pribeh fajne...akce se zranema je trosku horsi a overthetop ale na bitky je to libovka..super postavy bavime me to moc!
Úsvit mrtvých (2004)
jeden z nejlepsich zombik filmu co znam 😍
Útěk z vězení - Série 3 (2007) (série)
uplakany 4* uz to de hodne dolu..ale porad to ma neco navic oproti 4te serii, ktera to celkem zajebala.. :(
Útěk z vězení - Série 2 (2006) (série)
uz jsou z basy venku a cele se to zamotava...tbag nejvetsi zmrdik v serialech - je famozni...zde skoncila jedno z mojich nejoblibenejsich postav serialu :( o hvezdicku horsi nez prvni serka-
Útěk z vězení - Vzkříšení (2017) (série)
skvele me to bavilo, po letech videt zase tyhle typky jak se dostavaj z dalsiho vezeni a dalsich pruseru..skvelej Tbag kterej byl topovej hajzlik co skocil vzdy na prachy a snazil se to pak hrat na svoji stranu a michael kterej mel vzdy plan a byl vzdy napred...prostredi taky top..hodne dobry, dal bych klido dalsi serku, ale prvni 3 sou neprekonatelny!
Nadějná mladá žena (2020)
hmhmhmmmm...asi nejlepsi film co sem za dlouhou dobu videl...je to temny jak prdel a rafinovane,vymyslene a ten konec je vypinak jako prase...