Recenze (667)
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Není co dodat....poprvé jsem čučel se zatajeným dechem,po druhém zkouknutí jsem nevěřícně kroutil hlavou nad tou krásou....Díky Petere!
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Rozhodně lepší než jednička, díky akci a působivějším trikům.....Co jinak dodat, Pán prstenů se prostě navždy zapíše do historie nej filmů....jen tak dál Jacksone!
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Všechny díly jsem doslova zhltal.....Nebylo dne, kdy bych neviděl alespoň dva díly této výborné série.....Propracované, strhující, dokonalé.....100%
Ztraceni (2004) (seriál)
1. série výborná,pak už se Lost docela motá do změti záhad a zmatků,v kterých se málokdo vyzná...to ovšem nic nemění na tom, že je to zručně natočený seriál....
Plnou parou vzad! (2002)
Zdaleka ne nejhorší komedie, která dokáže, i když nevšedním způsobem pobavit....Veřte nebo ne, pár hlášek z filmu zaznívá z úst mých přátel doteď.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Tak tohle je film, který je PERFEKTNÍ a JEDINEČNÝ!!!!...co dodat...100%
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Stařík Stallone podává strhující výkon jak v poli herců, tak na režisérském křesle...Naturalisticky podaná podívaná jen pro silné žaludky, to je to, co jsem od Ramba očekávál.....Bál jsem se sice, ze Sylvester už nebude to co dřív ,opak je však pravdou..výborný comeback Ramba!