Poslední recenze (32)
To nic, drahá (2022)
Pro mě pecka, celý film jsem si užívala čekání na odhalení a celé vysvětlení, ale finále mě stejně trochu zaskočilo. Florence byla opět skvělá a uvěřitelná, vlastně v tom pozlátkovém světě nepůsobila dokonale a dávala tušit, že dřív nebo později jí ten skleníkový život ve zlaté kleci začne obtěžovat. Příjemné překvapení ve fetišistickém světě "dokonalosti" kde je vše růžové a happy a nejvíc jsem se bavila myšlenkou, kolik lidí by bylo v takovém "Matrixu" šťastných.
Král psanec (2018)
Na rozdíl od Statečného srdce se drží film více při zemi a skutečného obrazu útlaku a nelehkého boje za nezávislost, kdy Skoti byli rukojmí a nevolníci v rukách Anglie. Filmu to velmi svědčí, je autentický a s napětím sledujete další vývoj nejisté a vyhrocené situace. Každý, kdo navštívil Skotsko ví, jak moc kouzelná země to je, zvláště některé ostrovní části a má svou nezaměnitelnou atmosféru. Lidé jsou tam přátelští a umí si vystačit s málem, naopak vše zužitkují a využijí na maximum. Musíte mít sympatie s tímto národem mimo jiné i pro jejich nelehkou minulost plnou útlaku. Spolu s Rob Royem je to pro mě top ve filmové stopě o Skotsku.
Babel (2006)
Tohle se mě dotklo a vtáhlo mě, jak může někdo napsat, že to nejde do hloubky. Naopak, několik příběhů, kde si různí lidé v různých situacích a kulturních podmínkách sáhnou na dno nebo se ocitnou ve vyhrocených situacích aneb "vše se vším souvisí". Ne pro všechny dopadne souhra okolností dobře. Jak se během pár vteřin může život zcela otočit a nabrat rychlý spád. Za mě jasné čtyři hvězdy a to jsem ten film dlouho odkládala s pocitem, že to nebude dávat smysl, dávalo.