Recenze (55)
American Crime Story - Muž, který žil módou (2018) (epizoda)
Na mě až moc velký teplo.
Přizdis*áči (2011)
Tři hvězdy pouze za nádhernou Lauru Haddock.
Annie Hallová (1977)
Nijak zvlášť mě to neoslovilo. Woodyho Allena mám radši jako režiséra, než herce.
Cizinec (2010)
Angelina je film od filmu krasnější a její krása je jediným pozitivem tohoto snímku. Tři nominace na zlatý glób jenom potvrzuje to, co si o glóbech myslím.
Cavalcade of Cartoon Comedy (2008) (seriál)
Jsem fanouškem Family guy, ale u tohoto dílu jsem trpěl. Zasmál jsem se celkově asi dvakrát. Už to nejsou Family guy, co bývali.
127 hodin (2010)
Bylo to přesně takový, jaký jsem čekal. Vyzdvyhl bych parádní závěr a herecký výkon Jamese Franca. Za normálních okolností bych dal plný počet hvězdiček, ale nemohl jsem překousnout místy podle mého názoru nevhodně vloženou hudbu.
Kick-Ass (2010)
Nikdy bych neřekl, že dám za 5* takovýmu druhu filmu, ale nemůžu jinak. Jako komedie výborný, jako akční výborný a ještě k tomu parádní soundtrack.
Návrat (2003)
Po dlouhý době snímek, který mě naprosto pohltil.
Precious (2009)
Zdálo se mi to tak nějak umělý a vůbec to na mě nezapůsobilo. Prostě to nefungovalo, jak mělo.
Jak nežít svůj život (2007) (seriál)
Souhlasím, jak už napsalo mnoho uživatelů tady, že první série je takový oťukávání ( 3* ) a ve druhý se to konečně pořádně rozjede a navíc ještě nádherná Laura Haddock v roli Samanthi ( 5* ). Takže po sečtení hvězdiček to dělá lepší 4*.